INTERFEJS FT232RL VAG KKL
VW SKODA SEAT AUDI OBD2
z czipem FT232RL
Interfejs VAG KKL jest przeznaczony do kompleksowej oraz profesjonalnej diagnostyki samochodów z grupy VW/Audi/Seat/Skoda
AUDI - wszystkie modele od 1990 do 2004 roku
SEAT - wszystkie modele od 1993 do 2004 roku
Skoda - wszystkie modele od 1994 do 2004 roku
VOLKSWAGEN - wszystkie modele 1990 do 2004 roku
INTERFEJS OPARTY JEST NA NAJLEPSZYM CZIPIE FT232RL
2 linie K i linia L zapewniają obsługę każdego modelu
Interfejs oparty na ISO9141 protocol co oznacza, że może pasować do innych samochodów opartych na tym protokole między innymi:
Alfa Romeo 147, 166, Ford Mondeo MKII, Volvo V40
Interfejsem można obsługiwać starsze modele samochodów z przed rocznika 1995 za pomocą przejściówki OBD1 dostępnej na innej naszej aukcji
Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie
6aac9ca780f184a370078e972860f25b.jpg
Lista modeli z którymi łączy się interfejs:
Audi
kompatybilne: A2 / A3 / A4 / A4 Cabriolet / A6 / A8 / S2 / S3 / TT
nie kompatybilne: 80 / 100 / 200 / A3(8P) / A4(B7) / A6(C6/4F) / A8 / A8L(D3/4E) / Q7
SEAT
kompatybilne: Alhambra / Altea / Arosa / Cordoba / Ibiza / Inca / Leon MK 1 / Leon MK 2 / Toledo
nie kompatybilne: Altea (5P) / Leon (1P) / Toledo (5P)
Skoda
kompatybilne: Fabia / Felicia / Octavia MK 1 / Octavia MK 2 / Superb
nie kompatybilne: Octavia (1Z)
VW
kompatybilne: Beetle / Bora / Caddy / Corrado / Golf MK2 / Golf MK3 / Golf MK4 / Jetta MK3 / Jetta MK4/ Lupo / Passat MK3 / Passat MK4 / Polo MK3 / Polo MK4 / Touran / Touareg / Transporter T3 / Transporter T4 / Transporter T5.
nie kompatybilne: Caddy (2K) / Golf MK5 (1K) / Golf Plus / Jetta MK5 (1K) / Passat MK5 (B6) / Passat MK6 (B6) / Phaeton /
Interfejs diagnostyczny umożliwia sprawdzenie:
Elektronika Silnika
System ABS
Poduszki powietrzne SRS
Immobiliser
Centralny zamek, alarm - fabryczne
Skrzynia biegów automatyczna
Liczniki i wskaźniki
Radio, system nawigacji, telewizja
System dodatkowego ogrzewania
Klimatyzacja
System pomocy przy parkowaniu
Regulacja zasięgu świateł (ksenony)
Szyberdach itd.
Kasowanie kodów usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, itd.)
Inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym jak i ze zmiennym
Podglądanie parametrów samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, temperatura, przepływomierz, wskaźniki itp.)
Przy odrobinie doświadczenia można:
adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu itd.)
programować immobilizer
regulować stan licznika
Interfejs pracuje z Windows XP, Vista, Win 7, Win 10, Win 11
Współpracuje z programami VCDS Lite 1.2, VAG - Com 409.1, oraz BMWScanner140, VAG-K Can Commander, POLSKI VAG 2.5, POLSKI VAG 4.9, VWTool, GMTool, alfadiag, evoscan
W ŚRODKU NAJLEPSZY CZIP FT232RL