Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania.
Nasza oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego - zastrzegamy sobie możliwość zmiany cen i wyglądu towarów.
Formy płatności
- Pobranie - należność odbiera listonosz lub kurier przy odbiorze przesyłki
- Przelew bankowy - zamówiony towar wysyłamy po wpłynięciu środków na nasze konto bankowe
- Zapłata gotówką w siedzibie firmy
Gwarancja
Okres gwarancji różni się w zależności od produktu. Szczegółów dotyczących długości trwania gwarancji szukaj na stronie z opisem produktu lub skontaktuj się z nami.
Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane bezpłatnie w terminie do 21 dni od daty dostarczenia towaru do gwaranta.
Wadliwy towar należy odesłać na adres sklepu MIKRO. Uprzejmie prosimy jednak o wcześniejsze powiadomienie nas o takim fakcie poprzez Formularz kontaktowy.
Przesyłka powinna zawierać kompletne wyposażenie produktu oraz dowód zakupu.
Klient dokonuje wysyłki towaru na własny koszt.
W przypadku nie stwierdzenia usterki w reklamowanym produkcie, będzie on po sprawdzeniu odesłany na koszt klienta.
W sytuacji kiedy wraz z towarem dostarczona jest oryginalna karta gwarancyjna producenta, gwarancję należy zrealizować w miejscach wymienionych na karcie gwarancyjnej.
Odstapienie od umowy
Klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego produktu w ciągu 10 dni od dnia jego odbioru pod warunkiem, że nie był on w tym czasie używany, nie nosi śladów użycia, nie został w żaden sposób uszkodzony, oryginalne opakowanie jest w stanie nienaruszonym. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży zwrócimy równowartość towaru przekazem pocztowym lub na podane konto bankowe. Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi.
Uszkodzenia w transporcie
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki w transporcie należy z kurierem lub listonoszem spisać protokół reklamacyjny. Reklamacje związane z uszkodzeniami podczas transportu będą rozpatrywane tylko z takim protokołem.